tiistai 6. syyskuuta 2011

Blogien lukemisen vaara ;D

Minuahan ei mainokset välttämättä saa ostamaan mitään ihmeempää, pitää olla tosi houkutteleva juttu, että siinä onnistuu ;O)
Mutta nämä blogit!! Nämähän ne saa ihmiset ostamaan mitä mielenkiintoisempia asioita, paljon paremmin kuin mainokset!!

En edes muista, mistä blogista asiasta luin, ja mitä siinä luki, mutta tulin siihen tulokseen, että minä tarvitsen silmämeikin pohjustusvoiteen *lol* Joten pari viikkoa sitten tutkin Kärkkäisen kosmetiikkaosaston läpi ja löysin kuin löysinkin yhden pienen, pienen purkin ;D Sehän oli sitten ostettava ja kun se on pari viikkoa tuolla vessan hyllyllä ollut, niin onhan sitä tullut kokeiltuakin ja ei se nyt ainakaan ihan huono juttu ollut :P

4 kommenttia:

  1. Heii mäkin tarvin ton voiteen! :D

    VastaaPoista
  2. Niin, etkös tarvikkin?! ;D
    Mä en tajua, miten oon selvinnyt näin kauan ilman kyseistä voidetta ;O)) *no ei aivan, mut on se ihan hyvä!*

    VastaaPoista
  3. Mä luen vaan heppa -ja joitain käsityöblogeja niin oon välttyny nuilta. Mutta mä luen MeNaisia (joo, tunnustan...) niin on jonkin verran niiden testausten vaikutusten alainen. :P

    VastaaPoista
  4. Mä luen jotain muotiblogejakin, en vain ymmärrä miks! Kun ei mua muoti kiinnosta yhtään, mut jotku vaan osaa kirjottaa niin mielenkiintoisesti, että pitää käydä kurkkimassa :D

    MeNaiset ei oo mua saanu ikään ostaan mitään, mut se on ihan hyvä lehti - kun olis aikaa lukea!! Aikaa ennen lasta se oli kova sana ;D

    VastaaPoista