keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Zar's Aleksej Jekaterina 2001-2011

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento.
Olen kasteisen aamun pisara hento.

En ole poissa, vaan luoksenne saavun
... mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä

En ole ikiunessa, en ole poissa,
olen tuhat tuulta puistikoissa,
olen valon välke aallokoissa.
Olen timantti hankien loistossa.

En ole jättänyt teitä, en ole vaiti,
olen lintujen laulu taivaalla,
olen kuiskaus viljapellolla,
olen henkäys rakkaani poskella.

Olen elämä meri ja suuret sen aavat,
toisistaan tukea ystävät saavat...
En ole ikiunessa, en ole poissa,
kuljen mukanasi karikoissa
 
1.11.2011

14.10.2011

12.4.2010

18.8.2006

5 kommenttia:

  1. Pörröinen ihana kaveruus. Voima hali täältä.

    VastaaPoista
  2. siellä se nyt Veran kans pinkoo pilvien päällä, eikä mihinkään enää koske.. Halit <3

    VastaaPoista
  3. Voi että, tarina tuli siis päätökseen. Voimia täältä lähettelen!

    VastaaPoista
  4. Haastoin sut ;)

    http://taipaleentila.blogspot.com/2011/11/millainen-hevosenomistaja-olen.html

    VastaaPoista