torstai 8. maaliskuuta 2012

Jäsenenä yhdistyksissä

Mietin monesti, että kuuluuko porukka johonkin yhdistyksiin / järjestöihin? Jos kuuluu, niin miksi?
Mä oon kuulunut monesti aika moneenkin yhtäaikaa, sitten on ollut hiljaisempaa, ja musta tuntuu, että nykyään on taas iso läjä jäsenyyksiä ;D

Suomen Kennelliitto
- oon ollut jäsen siitä asti, kun Lola-pumi muutti meille, eli jostain 1996 asti.

Torpan Ratsastajat
- en ole ikinä osallistunut seuran järjestämiin valmennuksiin tms. mutta on ainoa seura, joka on tuntunut "omalta" täällä meillä päin. Kisoja toki käyn katsomassa ja päivitän seuran kotisivuja.
Tämän seuran kautta olen jäsenenä Suomen Ratsastajainliitossa.

Spirit of Horses
- järjestää lähialueella kivoja kursseja ym. lähinnä western- ja lh-puolelta, joihin toivottavasti pääsen mukaan joskus itsekin ;D

Tupsujalat
- täältäpäin tuttuja on mukana siinä, joten oli jotenkin looginen liike liittyä kans, kun Papu muutti meille ;D

Sievin Hevosystäväinseura
- paikallinen seura, jossa muuten jäsenmaksuna on huimat 10 euroa! Se sisältää elinikäisjäsenyyden!

Suomen Arabihevosyhdistys
Suomen Kääpiöpinserit

Pohjois-Pohjanmaan Kani- ja Jyrsijäyhdistys
-pitääkin katsoa, tuleeko tuolta jäsenmaksulappua, vai pitääkö se itse hoitaa.. Lähinnä siksi olen jäsenenä, kun saa sitten alennuksia tän alueen näyttelyistä!

Luultavasti nyt ei ollut enempää ;D
Paitsi että kai sitä joutuu taas koiraseuraan liittymään tämän vuoden puolella, jos meinaa Iitan kanssa ruveta treenaamaan.. Aiemmin olen ollut jäsenenä sekä Sievin Kennelkerhossa että Ylivieskan Kennelseurassa, joista luultavimmin ekaan liityn jälleen.
Mummokoirien aikana olin jäsenenä myös Unkarinpaimenkoirissa sekä Suomen Mustaterrierit ry:ssä.

2 kommenttia:

  1. Mä en ole minkään yhdistön/järjestön jäsen. :( Monta kertaa olen harkinnut Suomen friisiläishevosyhdistykseen liittymistä, mutta en vain ole saanut asiaa eteenpäin. Uskon sen kyllä tulevaisuudessa joskus tapahtuvan. :)

    DNSF:n jäsen olin, kun Skylinen vielä omistin. Se taitaa ollakin mun ainoa jäsenyys elämän varrelta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua! Nyt äkkiä joudut liittymään ;D Mä en tajua, miten mulle aina kertyy noita jäsenyyksiä :P

      Niin joo, olinhan mäkin sillon Variantuningin jäsen, Golfin aikaan =)

      Poista