sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Varustepostaus 2: Riimut ja talutusnarut

Yks päivä pengoin riimulaatikkoa, joten ajattelin samalla napata kuvan niistä.
En tiedä, tuliko siihen edes kaikkia, kuvan oton jälkeen tajusin, että ainakin kolme puuttui. Pari olen lahjoittanut navetalle lehmien käyttöön :P Eli 20 kpl tai reilu on tallilla hevosten käytössä - siis nylonriimuja! Nahkariimuja löysin neljä, muistaakseni pitäisi yksi vielä olla jossain?


Eli tuossa on nyt melkein kaikki nylonriimut. Siellä on vähän kaikenlaisia merkkejä: Eskadronia, Equipagea, Finn-Tackia, Horzea jne jne. Eikö olekin aika ykstoikkoisen väristä?!


Tuossapa kolme nahkariimuista. Vasemmalta on joku Finn-Tackin, keskimmäinen on ehkä Saksasta ja oikeanpuolimmainen on Finn-Tack. Neljäs on paikallisen valjassepän valmistama, joka on kaksinkertaista nahkaa ja välissä vielä nylonia! On muuten kestävä! Tosin se on melkeinpä käyttämättömänä ollut..

Sitten on Thalikin arabiriimu, jonka on tehnyt Minttu Pihl.


 

Sitten tämä uus hankinta :P


Naruriimuja mulla on kolme kappaletta. Sininen (vasemmalla) on Hööksistä ostettu, se on sellaista aika pehmeää narua. Nuo kaks on kunnollisia, Doublediamond-merkkisiä.


 
Talutusnarujakin löytyy muutama. Lisäksi on yks irtoketju ja muuta, mitä en tähän hätään kaivellut ;D


6 kommenttia:

  1. Aivan älyttömästi riimuja! Mä luulin että mulla on paljon, niitä on ehkä seitsemän tai jotain. ;) Ihana toi Thalikin arabiriimu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa hihittelenkö joskus täällä itsekseni, kun luen jotain blogia, jossa lukee, et "mulla on ihan törkeen paljon riimuja, niitä on tällä hetkellä 4 kpl" xD

      Toi arabiriimu on ihana, mutta melkeen pieni ruunalle ;D Ja sitä ei voi käyttää mätsäreissä, pitäs hommata sellaiset kiinnikkeet kuolaimille. Kun yleensähän ei saa käyttää suitsia ilman kuolaimia kuin varsoilla! Siis näyttelyissä ;D

      Poista
  2. Hahaha! Ja mä ku luulin et mul on paljo riimuja! xD Naruja on varmaan saman verran, mut en pärjää "riimu-kisassa". :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin itseasiassa yllättynyt, et miten mulla on noin vähän riimunnaruja. Mihinkähän oon hukannu kaikki?!?!

      Poista
  3. Komppaan kyllä noita muita, koska mäki oon aatellu että mulla on paljo riimuja ja myöski muita varusteita :D Mutta eipä niitä taidakaan olla ku ihan sopivasti, kun kerran kaikki mahtuu sulaan sopuun kahteen kaappiin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi, mahtuspa mullaki kahteen kaappiin tavarat! Mut ehkä mä yritän jo viimein laittaa ylimääräset myyntiin xD

      Poista