lauantai 28. tammikuuta 2012

Rottasota, erävoitto

Viiden päivän loukkusota on tältä erää ohi, eilen se rotta oli sitten mennyt vastoin odotuksia sinne loukkuun!  Muiden kokemuksien perusteella olin kyllä jo ihan vakuuttunut siihen, että loukku ei tuota tulosta, että joudutaan ruveta myrkkyjä kaivelemaan. No, nyt sitten jännitetään, että jääkö se tähän kahteen rottaan - vai onko niitä vielä lisää O.o

Sitten pieni vinkki!! Mulle tämä oli ihan uusi juttu, joten jos siitä on jollekin muullekin hyötyä, niin hyvä niin! Ja pahoittelen niitä, joille tämä on vanha vinkki ;D
Hevoset ja Ratsastus-lehti tuli toissapäivänä ja siinä oli harjanselvitysaineiden vertailu :D Testiajoa parhaimmillaan ;D
Niin, se vinkki! Jos loimi on aiheuttanut karvassa kulumista (kuten esim. lavoissa), niin suihkauttaa harjanselvitysainetta siihen, mahdollisimman aikaisessa vaiheessa! Sen pitäisi auttaa asiaan :D

Mulle oli jotenki yllätys, ettei Vetrolin Shine voittanut testiä ;D Se on ainoa, mitä mä käytän :P Pitäisi ehkä tutustua joskus niihin muihinkin ;O))

Hööksin uus kuvastokin tuli! Ekana iltana oli niiden nettisivut ihan jumissa, kesti tosi kauan ladata sivuja ja tuotteita xD Siellä oli limevihreää tosi paljon, aivan ihanan näköisiä!! Harmi, et mun hevoset ei käytä sitä väriä ;D Tosin harkitsin jo, et jos kuitenkin ;O))
Tuohon alle kuvaan keräsin vähän jotain suosikkeja. Jäi vähän homma puolitiehen, kun ne sivut ei jaksanu oikeen toimia kunnolla...

11 kommenttia:

  1. ootsää melekonen rottatyttö =) mä en uskaltais etes mennä talliin jos tietäisin niitä siellä olevan =)

    Ja arvaa oonko kuolannut sitä hööksin vihreää sadelomea!!!!!!!!!!! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä voin sulle kertoo lisää rottajuttuja ku nähdään ;)
      Ja pakkohan ne hepat ja puput oli hoitaa xD

      Voi vitsi, siellähän on niin Viltsun värisiä juttuja ja paljon!!!

      Poista
  2. Haluaisin tuon huovan siinä oranssin, keltasen ja limen värissä. Aivan yli makee ja niin meikäläisen oloinen! ;D Eli Noisu ostoksille siis.. eiks niillä ole ilmaset rahditkin 22.2 asti?!? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se näyttää samalta huovalta, ku mulla on edellisestä mallistosta musta-lilana! Se ainaki on livenäkin ihan hyvän oloinen!

      Ja ilmaiset rahdit on aina hyvä syy tilata ;)

      Poista
  3. Yllättäen tuo huopa kuuluu myös mun hankintalistaan, myös ehkä vihreänä.:)
    Merja: Mä kans kuolasin sitä loimea, se tai sitte se Lena Furbergin kuvilla varustettu tummansininen täytyy hankkia. Epäilyttää vaan tuo jälkimmäinen, ku se on poniloimen nimellä että onko siinä miten lyhyet sivut. Harmi ku ei ollu mitään vaaleensinistä sadeloimea tarjolla.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne vihreät oli kyllä tosi kivan näköisiä, joka tuotteessa!! Ihanan pirteä väri =)
      Niin, miten ne on nuo poniloimet? En oo koskaan ostanut, et eroaako ne tosiaan jotenkin hevosloimista?
      Nyt ei oikein vaaleansinisiä hevosia suosittu ;D

      Poista
  4. Mä kanssa kuolasin tuota turkoosia kouluhuopaa ja turkoosit pintelit olisi kivat kanssa. ;) Munkin mieleen oli se Lena Furbergin kuvittama tummansininen loimi, hauskannäköinen! Eikö siinä ollut kokoja kuitenkin 155 cm asti, että pitäisi ihan hevoskokojakin löytyä? Kaikki mun ostamat Hööksin loimet on olleet reilua kokoa, joten luulisi tuonkin olevan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne sopis kyllä Jackille niinku nenä päähän!!

      Sepä olikin erikoinen poniloimi, kun kokoja oli noin pitkälle ;D
      Ootko Terhi muuten ostanu kaikkia Hööksin loimia pienempänä kokona mitä normaalisti? Mietin, et Thalikille menis varmaan sillon Hööksin loimista 125 senttiset!

      Poista
  5. Jackille menee 155 cm Hööksin loimet, paitsi ötökkäloimista on mennyt peräti 145 cm. o.O Muun merkkisistä loimista Jackille täytyy ottaa melkein suosista 165 cm.

    VastaaPoista