lauantai 17. maaliskuuta 2012

Maaliskuisia tunnelmia

Thalikilta puuttuu etukenkä ja toinen on melkein irti, edelleen. Ei saatukaan vielä kengittäjää. Ei auta kuin odotella =)
Huomenna meille tulee ehkä hevoshammasteknikko :D Jännä nähdä vähän erilaista hampaiden raspausta, näin ainakin olen ymmärtänyt! No jokatapauksessa, pääasia että saadaan taas ajan tasalla hoidettua hevosten hampaat eikä tarvi kuskata niitä Kaustiselle asti hoidettavaksi =)

Aika tuskainen päivä, kun hyvä ystävä on kokeilemassa unelmiensa hevosta ;O)) On muuten ollut pitkiä minuutteja ja tunteja odotella raporttia, että oliko hevonen sellainen kuin piti :D :D

Eilen meillä kävi eläinlääkäri tekemässä navetalle hygieniatarkastuksen ja puhtailla papereilla meni läpi =) Toki meillähän tuotetaan E-luokkaista maitoa, ettei tuon puhtauden pitäisi olla mitenkään epäselvää, mutta tottakai tarkastuksia suoritetaan!

Tänään olis ollut mätsäri koirille Kannuksessa, mutta Nelli olis pitänyt ottaa mukaan, niin jäi menemättä. Yks kauhukakara mukana (eli Iita) olis ollu tarpeeks, saati että niitä olis ollut kaks O.o 

Koska täällä ei ole muuta raportoitavaa, niin otetaas tähän maaliskuisia tunnelmia ;D

Belinda ja minä 13.3.2005
Jääravien laukkalähdössä!

Thalik 25.3.2006

Thalik & Lilja 16.3.2007

Minä ja Thalik 1.3.2008
Minä ja Hota 4.3.2008



Thalik 7.3.2009
Parhaat heinät on paalin sisällä ;D
Hota 12.3.2010

6 kommenttia:

  1. Voi Rakas ystävä! oisit soittanut mulle!!! täällä me juuson kans oltais aivan hyvin pidetty Nellille seuraa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, tulipa käytyä naapurin-Kertun nimipäiväkahveilla ;D
      Ne nuo Nellin päikkärit aina vähän heikentää hommaa, kun ei tahdo viittiä jätättää välistä niitä ;D

      Poista
  2. Mie oon miettiny myös tuota Hirnuvaa Hammasta, kerro heti, että millanen se oli! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän saada jotai postausta aikaan, mut suosittelen!!

      Poista
  3. Olenpas mä ikävä ihminen, kun aiheutin sulle tuollaisen päivän. :D Huomenna sitten seuraava jännitysetappi..! ;)

    Mäkin odotan mielenkiinnolla, että millainen tuo Hirnuva Hammas oli, jos ehdit laatia raportin. :) Kävin heidän sivuillaan katsomassa ja näytti tosi mielenkiintoiselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tosi ikävä olet ;O))
      No jostain syystä tuo huominen ei ole puoliksikaan niin jännittävä päivä kuin se lauantai ;D

      Joo, mä yritän tsempata ja kirjotella jotain tuosta raspauksesta =) =)

      Poista