lauantai 3. syyskuuta 2011

Me&I-vaatekutsuilla

Tänään oltiin Nellin kanssa lapsuudenystäväni tykönä Me&I-lastenvaatekutsuilla :) Kesällä oltiin hänen pikkusiskollansa kutsuilla, joten pääsin tänä vuonna näkemään sekä kesä- että syksy-/talvimalliston!!
Kannatti ajella 45 km suuntaansa - mallisto oli hyvä, seura hyvää, Nellillä oli tosi hauskaa, mulla oli hauskaa, tarjottavat oli herkullisia jne jne ;D

Musta tuntui, että tämä syksymallisto oli niin täynnä kaikkea kivaa, että tuli oikeasti runsaudenpula hyvistä vaate-ehdokkaista ;O) Olisinhan mä voinut ostaa pelkästään itselle, mutta niin tein viimeksikin - sitäpaitsi Nellille löytyi nyt just ihana paita ;D Mukana olleet äidit myös kehuivat lastenvaatteiden kestävyyttä, joten hintakaan ei sen takia voinut hirvittää :P Nellille ostin raskausaikana sellaisen perinteisen haalarin, mutta sehän nyt ei ole enää mahtunut aikoihin päälle, kun oli kokoa 56 cm ;D

Nellin oli ihan pakko saada tämä pupupaita! Tyttö myös ihastui siihen hirveästi, kun näytin! Katsoi, käänteli, hoki "pupu pupu" ja kantoi mukanaan ;D Materiaali ihanan pehmeää ja värikin nätti :D
Siihen kaveriksi otin vielä kamelin väriset plyysihousut.


Omissa ostoksissa päädyin housupuolelle - niitä ei kuitenkaan mulla ole paljon yhtään. Nämä oli molemmat sellaisia, et kun kokeili jalkaan, niin oli pakko saada ;D

"Aivan uusi kapea collegehousumalli. Nämä mukavat housut näyttävät kapeilta farkuilta, niissä on takataskut ja edessä valetaskut"
Nuo yogapantsit mulla on erilaisella kankaalla, kesämallistosta, ja ne on melkein koko ajan mulla jalassa!! Mutta tämä talvimalli ihanasta plyysistä, pakko saada!! Niin mukavat ja pehmeät jalassa, että uudet lempparihousut taitaa olla siinä ;D

Kiitos vain sinne Kälviän suuntaan!!!

7 kommenttia:

  1. Meillekin on nyt vähän lisävaatetta kertynyt, tosin ei kutsuilta vaan ihan vain ohimennen kaupasta.. Itselleni tilasin H&M:n alesta ja isännälle hommasin kaksi fleeceä, kun olivat vain 10 €/kpl. =) Ja turha ostoshan varmaan oli ensi kesää varten shortsit, mut eipähän tarvii sitten enää ensi kesänä katsella.. Vauvanvaatteita oon katsellut aina silloin tällöin, mut nyt en oo jaksanut kiinnittää niihinkään huomiota! :D

    VastaaPoista
  2. Meillä oli pari viikkoa sitten kutsut, ja ostin nuo samaiset housut sekä sen kamelinvärisen tunikan itelle. :D Ja lapset valitsivat pöllökuosiset paidat.

    Ovat kyllä tosi hyviä vaatteita!

    VastaaPoista
  3. Meille lähti me&i -kutsuilta myös tuo pupu-paita, ja sen lisäksi ne tassun kuva pepussa housut. Juuri olivat tänään neidillä päällä, ja tuntui tykkäävän.

    Ps. Olen siis sama Johanna kuin Kilojen viemää -blogissa, vaikka "logo" onkin eri.

    VastaaPoista
  4. Mä en ymmärrä, miks mä en jaksa H&M sivuilla shopata :S Ne on mulle jotenki.. rasittavat xD Tai sit siellä on vaan liikaa vaatteita ja mä en jaksa eli kerkiä niitä katella ;D

    Jenni, mä kokeilin kans sitä kamelinväristä tunikaa, vaikka ikään en sen väristä ehkä muuten ostais, niin se oli ihan jees! Ja sit se musta tunikamallinen, jossa oli se pieni brodeeraus helmassa, niin se oli ihana!! Mut ei hennonut kaikkea ostaa, joten pakko oli jättää paidat pois ;D

    Johanna, ne tassun kuva pepussa-housut oli aivan ihanat!! Mä mietin niiden ja noiden suorien välillä, mut päädyin sit noihin toisiin sen takia, et niissä on se säätömahdollisuus vyötäröllä. Kun meidän Nelli on sellainen ballerina, niin hyvä olla vara vähän kutistaa vyötäröltä ;D

    VastaaPoista
  5. Joo ne tunikat oli jänniä, toiset tosi omituisen mallisia ja näkösiä mutta kun päälle laitto niin oli tosi hyviä! Siis mikä kenenkin kropalle sopi. Tuo kamelinvärinen ei sopinu kaverille ollenkaan mutta mulle kyllä, ja toinen ei taas passannu mulle ollenkaan. :D En ois uskonu ostavani kamelinväristä tunikaa itselle, mutta se vaan oli päällä just hyvä. :)

    Nuo kuminauhat lastenhousuissa on aika must! -kahden hoikkeliinin äiti.

    VastaaPoista
  6. No siis minä en varta vasten seuraa minkään sortin vaatejuttuja, en verkkokauppoja, en käy "shoppailemassa"... en voi sanoa harrastaneeni sitä koskaan.. En viihdy ostoksilla, ostan vain tarpeeseen en oikeastaan muuten. sattui vaan kaveri tilaamaan ja hän kun on innokas ko. firmankin seurailija ja aina ohimennen muakin tiedottaa siinä sivussa milloin on mitäkin tarjolla, niin en koe sitä ollenkaan huonoksi jos saan 3 eri tuotetta (uutta ja käyttämätöntä) kahel kympil... ;) Kun on se ihan kiva jos on joskus jotain uuttakin päälle eikä aina jonkun vanhoja tai käytettyjä.. Siis en halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta kun suurin osa vaatekaapista on jonkun "jämiä" niin.. no arvostan toki sitä, että ihmiset viitsii kierrättää. =)

    VastaaPoista
  7. Jenni, mä oon ollu nyt kahdesti saman konsultin kutsuilla ja hänellä on tapana näyttää itsensä päällä niitä paitoja! Ja se on kyl hyvä tyyli, koska päällä ne näyttää niin erilaisille, mitä rekissä roikkuessaan!

    Tanja, löysitpä sitten halvalla =) =) Sullahan on sitten vähän niinkuin henkilökohtainen shoppaaja :D *olispa mullakin ;O)*

    VastaaPoista