keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Sunshine Award-tunnustus

Oi, kivaa - jälleen tunnustuksia :D Mukavahan näitä on saada, kiva että täällä edes joku käy ;D

Tunnustuksen tehtäviin kuuluu siis kiittää tunnustuksen antanutta, vastata 10 kysymykseen ja jakaa tunnustusta eteenpäin 10 ihanaan blogiin sekä tiedottaa kyseenomaisia blogeja asiasta.

Haluan, että juuri te tunnustatte...
Terhi
Merja
Johanna
Heidi
Jaana
Helinä
Anniina
Tarja
Pirkkis
Maarit



...seuraavat 10 kysymystä:

1. Suosikkiväri: Musta.
Toki on muitakin, jotka menee, mutta pääasiassa musta ;D

2. Suosikkieläin: En oikeastaan osaa päättää - koira tai hevonen ;D.

3. Suosikkinumero: Mä lienen joku epäonnenlapsi, mutta mun suosikkinumero/onnennumero on 13 !

4. Suosikki alkoholiton juoma: Battery, Vanilla-tee, vesi.

5. Facebook vs. Twitter: Facebook. Enkä ole minäkään koskaan käynyt Twitterissä :P

6. Intohimoni: Joku sanois varmaan, että eläimet :P 
Mutta kyllähän mä melko eläinhullu olenkin. Muita intohimoja on autolla ajaminen, musiikin kuuntelu ja valokuvaaminen =)

7. Saada vai antaa lahja: No höh, tämäkin niin riippuu ja roikkuu  xD
Ehkä antaa, mä oon vähän sellanen, et tykkään hommata lahjoja :P

8. Suosikkikuvio: ;D

9. Suosikkiviikonpäivä: Normaalissa työssä käydessä se oli perjantai. Nyt, kun kaikki päivät on samanlaisia, en osaa sanoa.. Jotenkin maanantai on nykyään ihan jees! Meidän sunnuntait on ollu jo pitkään sellaisia kovimpia työpäiviä (sattunu aina rehuntekoa, puimista jne), niin se ei tunnu yhtään sen leppoisammalta päivältä kuin muutkaan :P

10. Suosikkikukka: No vaikka orkidea. 
*mihin mun ei kuulemma kannata tuhlata rahojani, koska tapan sen kuitenkin ;D*

2 kommenttia:

  1. Hmm.. :) Kiitokset paljon tunnustuksesta.. Se onkin eka. XD Mä en siis oikein osaa toimia sen kanssa mutta siis kopsaan kuvan blogiini ja vastaan kysymyksiin? ja lähetän seuraaville... Eikös? :D

    VastaaPoista
  2. Ole hyvä vaan =)
    Juuri noin toimit!

    VastaaPoista