torstai 27. lokakuuta 2011

25 asiaa minusta

"Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän".

Jonna ystävällisesti haastoi minut, joten tässäpä tulee :P

1. Mun oma aika alkaa yleensä klo 22, se sisältää television katsomista tietokone sylissä.
 Ai ei voi keskittyä molempiin vai?!
2. En ikinä osaa lähteä iltaisin ajoissa nukkumaan.
Ennen nukahtelin sohvalle, parhaillaan nukuin aamuviiteen asti sohvalla, jonka jälkeen siirryin sänkyyn jatkamaan unia xD
3. Olen harrastanut hevosia 8-vuotiaasta asti.
4. Ensimmäisen hevoseni ostin ylioppilaslahjarahoilla, salaa vanhemmilta ;D
Tosin en asunut enää kotona silloin, mut kuitenkin!
5. Inhoan pimeää. En tykkää meidän pihasta, kun täällä ei todellakaan ole tarpeeksi pihavaloja.
Viime syksynä muutettiin eikä ehditty asialle tehdä mitään, nyt on sentään kateltu kunnollisia lamppuja!
6. En yleensä voita arvonnoissa mitään, mutta Hevoset ja Ratsastus-lehdestä voitin ratsastusleirin vuonna 2003
7. Minua kiusattiin ala-asteella, joka johti siihen, että kutosluokalla olin kiusaaja.
8. Tykkään ostaa dvd-elokuvia, mutta mulla ei oo enää aikaa katsoa niitä =/
Eli hylly pullistelee avaamattomia pakkauksia - ellei mun pikkuveli hae niitä lainaan ;D
9. Oon armoton Harry Potter-, Twilight- ja True Blood-fani.
10. Syön ihan liikaa herkkuja ja juon ihan liikaa Batterya.
11. Tykkään pelata kännykällä Angry Birdsiä ;D
12. Oon katsonu kaikki Satuhäät joka vuosi ja muita hääohjelmia ja silti omat häät oli pieni seremonia ristiäisten yhteydessä ;D
13. Haluaisin kovasti oman shetlanninponin. Johtuuko siitä, etten sitä koskaan lapsena saanut?!
14. Tykkään valokuvata. Oon tykännyt aina.
Valokuvakansioita on isot pinkat ja digikuviakin vois joskus yrittää teettää ;D
15. Oon villasukkien suurkuluttaja ;D
16. Mun hevosilla on loimia enemmän kuin ne tarvii!
17. Haluaisin ostaa hevosilleni (ja itselleni ;D) vain merkkitarvikkeita - mutta kun ne on niin törkeän kalliita =(
18. Koulutukseltani olen insinööri.
19. Ennen harrastin ravihevosia (eka oma hevonen juoksi kilpaakin), mutta joskus vuonna 2000 vaihdoin täysin ratsupuolelle. Enää ei ravit kiinnosta kuin tuttujen hevosten osalta.
20. Minulla on ollut kissa, vaikken "kissaihminen" olekaan.
21. Olen kilpaillut edesmenneen Vera-pumin kanssa tottelevaisuuskokeissa ja agilityssä.
22. Olen 8 kk vanhan pojan täti!
23. En voisi elää ilman musiikkia (tosin en soita mitään, enää, mutta suurkuluttaja kuuntelupuolella!)
24. Oon ratsastanut tänä vuonna vain 12  kertaa, ja hemmetin katkera siitä.
25. Tämä kysely oli tosi vaikea ja kesti muutaman viikon täyttää xD

Haluan tietää teistä lisää Terhi, HeidiMerja, Jaana ja Hexu :D

5 kommenttia:

  1. Täsähän oli ihan uutta tietoakin! :D Voi voi, mitäköhän ite keksin xD

    VastaaPoista
  2. Hämäännyin pienesti tuossa 22. kohdassa, ku luin siitä "olen 8kk vanhan pojan äiti" :D Moneen kertaan piti lukea, kunnes huomasin, että siinä lukeeki täti :P

    Ajattelin myös tulla ilmottaan, että meidän blogissa on nyt pieni "ongelma" ja siihen olis kiva saada ns. apua. Täs on suora linkki siihen postaukseen: http://jarambo87.blogspot.com/2011/10/blogin-ehostus-ideoita.html

    VastaaPoista
  3. Hemuli, no hyvä et sullekin oli jotain uutta xD Tosin mä oon niin vanha pieru, et mä oon ehtinyt tehdä vaikka ja mitä, ennenku sä ees synnyit ;O))

    Hanna, ei se mitään, mä luin ite kans niin, kun kattelin tuota läpi, et tuliko kovasti virheitä ;D
    Käynpäs katsomassa sun blogissa, mikä siel on ongelmana ;O)

    VastaaPoista
  4. Millainen kissa sulla oli Outi? :D

    VastaaPoista
  5. Se oli sellanen musta-valkoinen pitkäkarvainen Justiina =)
    Se tuli todellakin vahingossa! Mun kaveri Anniina (huhuu!!) oli menossa näyttään kissanpentuja tutulleen, mutta tuttu ei ollut vielä kotona. Anniina sit soitti mulle, et voiko se tulla meille odottaan.
    Mieti nyt, laatikollinen kissanpentuja! Pakkohan sieltä oli oma valkata ;O)

    Justiina muutti sitten lopulta mun entisen poikaystävän äidille. Justiina ahdistui, kun muutin kerrostaloon eikä se päässyt enää ulos. Istui ikkunalla itkemässä =(
    Joten se pääsi sitten toisen kissan kaveriksi! Ja harmillisesti sen ainoan kerran, kun karkasi oven välistä ulos, jäi auton alle =(

    Yritän muistaa laittaa kuvan joskus, se oli tosi nätti =)

    VastaaPoista