keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

The Versatile Blogger Award


1. Kiitä bloggaajaa jolta sait haasteen
2. Lisää The Versitale Blogger Award-kuva postaukseesi

3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Nimeä 15 bloggaajaa
5. Ja kerro heille haasteesta!


Kiitos Miialle ja Lauralle haasteesta!

Fakta 1
Oon muka hirveän järjestelmällinen ihminen, mutta lapsen myötä kaikki on hujan hajan. Tykkäisin, että kaikki laput ja muut olis järjestyksessä kansioissa, mutta kyllä niitä tahtoo olla lajittelemattomana läjissä odottamassa kansioon pääsyä.. Puhumattakaan viikkaamattomista pyykeistä, hujan hajan olevista leluista jne ;D

Fakta 2
Oon varmaankin jollain tasolla kilpailuhenkinen ihminen, koska mun puput on käynyt näyttelyissä, koirat on kisanneet agilityssä, tokossa ja näyttelyissä, hevoset on käyny raveissa, koulukisoissa, näyttelyissä ja mitä vielä ;D
Vai kompensoiko se vaan sitä, että itse en ikinä pärjännyt urheilukisoissa?!

Fakta 3
En koskaan nuorena haaveillut arabeista, se varmaan oli sellainen järjenhiven, sellaista ei voisi koskaan saada. Connemarasta kylläkin, sitä ennen newforestistakin.
Nyt olen tyytyväinen kahden arabin laumaani =)

Fakta 4
Olen tuotantotalousinsinööri koulutukseltani ja koulun valitsin opinto-oppaasta katsomalla, mitä voisi suht lähellä kotipaikkakuntaa opiskella ;O) Oman kouluni linjat luettuani läpi olisin halunnut mediapuolelle, mutta se linja alkoi vasta ½ vuotta muita myöhemmin. Opettajat kehoittivat minua valitsemaan median kursseja, mutta en mä koskaan saanut aikaiseksi kuitenkaan ;D

Fakta 5
En ole ikinä ollut lentokoneessa enkä Ruotsia kauempana ;D

Fakta 6
Ensimmäinen oma hevoseni oli ravihevonen ja se juoksi kilpaa minunkin omistuksessani, mutta nykyään mua ei tahdo saada edes raveihin ;D Täyskäännös ravi-ihmisestä ratsuihmiseksi tapahtui opiskeluaikoina, kun muutettiin hepan kanssa ja uudella paikkakunnalla oli niin hyvät mahdollisuudet ratsastaa!

Fakta 7
Vaikka Iita-kääpiöpinseri onkin ihana , niin silti katsoessani mustaterrierin kuvia tunnen, että meidän talosta puuttuu KOIRA.


Haastan seuraavat blogit:
Looking for the way to..
Terhin hevostelut
Viltsun blogi
Tahvon uudet seikkailut
Mannilan mäellä tapahtuu

Sekä kaikki muut, jotka haluavat haasteen tehdä! Mielestäni tosi moni blogikaverini on tämän tehnyt, sori jos joku unohtui!

2 kommenttia:

  1. Täällä kyllä mun mielestä on nämä koulutus mahdollisuudet vähän retuperällä!!!:D Heh*

    Kerran sinäkin valitsit *koulun opinto-oppaasta katsomalla, mitä voisi suht lähellä kotipaikkakuntaa opiskella*

    Kävin itse kyselemässä vähän koulutuksista nyt niin se minne olisin ehkä halunnut niin ei oikeen noteerattu mitenkään ja käskettiin miettiä tarkkaan hotellivirkailijan aikuiskoulutusta koska "sinullahan näyttää olevan jo sille perustutkinto alla". VOIHAN NENÄ. :)

    No mutta olipa kiva tietää sinusta että oikeasti olisit halunnut opiskella mediaa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just, saa kai sitä mennä sinne kouluun hakemaan, minne haluaa! Eikä sinne, minne kehoitetaan. ARGH! Vähän niinku mulle sanottiin työkkäristä kerran: "Ei meillä sulle oo mitään tarjota, mut kattele ite niinku tähänkin asti."

      Mediapuoli olis ollut mielenkiintoinen =)

      Poista